.

Servicii integrate de vânzări și execuție.

Funcționăm ca departament comercial externalizat pentru parteneri.

Oferim soluții integrate de servicii pentru clienții noștri:

 
 

Managementul brandurilor

Orice companie se confruntă cu provocările dezvoltării brandului, într-o piață extrem de dinamică. De aceea, ne punem întreaga expertiză în slujba clienților, pentru a le valorifica brandurile pe toate canalele pe care activăm.

 
 

Vânzări (pre & van sales)

Prin intermediul echipelor Pre & Van sales, avem cea mai bună acoperire și timpi de răspuns foarte mici, prin SFA. Acoperim mii de puncte de vânzare, de la cei mai mari jucători din piață, la magazine de proximitate, dar și HoReCa.

 
 

Mercantizare

Avem o echipă numeroasă și competentă, care se ocupă de livrarea la timp a produselor, de stocarea și inventarierea lor în scopul refacerii stocurilor. Echipa noastră de merchandiseri este responsabilă de aranjarea produselor în magazine, de implementarea activării produselor prin plasări la punctul de vânzare, operațiuni ce țin de raft, și a promoțiilor pe ambalaj.

Oferim soluții personalizate și flexibilitate pentru adaptarea la nevoile partenerilor noștri:

 
 

Lanț de aprovizionare

Printr-o gestionare optimizată, planificare eficientă și printr-un personal calificat, am sporit productivitatea și eficiența operațională, diminuând costurile și câștigând încrederea partenerilor.

 
 

Achiziții

Cu un model de achiziții interne unitar, bine structurat organizatoric și funcțional, bazat pe parteneriate cu furnizori profesioniști ce oferă produse și servicii de calitate, dublat de un sistem intern de control costuri foarte eficient, avem toate datele pentru asigurarea la timp a unor servicii de calitate către clienți, la costuri corecte.

 
 

Planificare

Planificarea logistică servește la conectarea și sincronizarea lanțului general de aprovizionare ca proces continuu și este esențială pentru o conectivitate eficientă a lanțului de aprovizionare. De asemenea, creează valoare prin sincronizarea și poziționarea inventarului, reprezentând combinația între gestionarea comenzilor, inventarul, transportul, depozitarea, manipularea materialelor și ambalare, integrate într-o rețea.