AQUILA - partener de încredere pentru HoReCa, prezintă soluții complete la Foodservice & Hospitality Expo 2025 

AQUILA (simbol bursier AQ) își consolidează poziția de partener de încredere pentru industria ospitalității, printr-o prezență extinsă și experiențe dedicate la Foodservice & Hospitality Expo 2025, unul dintre cele mai proeminente evenimente dedicate industriei de foodservice și ospitalitate din Europa de Sud Est.

Evenimentul va avea loc în perioada 8–10 noiembrie 2025, la Hala Laminor, București. În acest an, compania extinde prezența expozițională și numărul de parteneri care se alătură standului AQUILA, în cadrul căruia vor fi prezentate soluții complete și inovatoare pentru restaurante, baruri și cafenele, alături de un portofoliu solid de branduri internaționale premium și produse exclusive.

Răzvan Bagherea, Director de Organizare și Resurse Umane:

„Participarea la Foodservice & Hospitality Expo 2025 reprezintă pentru AQUILA o oportunitate strategică de consolidare a relațiilor cu partenerii din HoReCa și de reafirmare a rolului nostru ca furnizor de soluții integrate. Extinderea standului ne oferă posibilitatea de a integra atât brandurile proprii, cât și portofoliul complex pe care îl  oferim partenerilor noștri. Această prezență susține direcția noastră de creștere în segmentul HoReCa, unde am înregistrat o creștere de peste 20% în primul semestru din 2025 comparativ cu perioada similară din 2024, ca urmare a extinderii portofoliului și a parteneriatelor strategice. AQUILA își confirmă statutul de partener de încredere, oferind clienților o gamă largă de produse, inclusiv premium, inspirație și know-how prin soluții integrate.”

 

Experiență completă pentru profesioniștii HoReCa

Standul AQUILA va fi structurat în patru zone de experiență, concepute pentru a răspunde nevoilor diverse din industria HoReCa:

· Restaurant Solutions - demonstrații culinare susținute de chefi de renume: Chef Cătălin Petrescu, Chef Nicolai Tand, Chef Cristian Frățieanu și Chef John Menumorut, ambasador al unor branduri internaționale de prestigiu si Corporate Chef AQUILA, prezent pe întreaga durată a târgului.

Noutatea acestui an este prezența lui Chef Paolo Gramaglia, chef de talie internațională, distins cu o Stea Michelin, care va aduce alături de brandul de paste La Molisana o „călătorie atemporală” prin creativitate și inovație gastronomică.

· Wine & Bar by Parmadrinks - degustări de vinuri internaționale prezentate de Eduard Jakab, Somelier Internațional ASI și Somelier Certificat CMS - The Court of Master Sommeliers USA. De asemenea, sesiuni de mixology și soluții personalizate pentru bar vor fi oferite de Adrian Sacotă, Brand Ambasador Imported Spirits&Mixers Parmadrinks, Bartender & Mixologist cu vastă experință în HoReCa.

· Coffee Bar by Lavazza - experiența unei cafele autentice italienești va fi oferită de Eduard-Adrian Oancea, Barista Trainer Lavazza România și câștigător al locului 1 la Barista Challenge 2024.

·  Sweet Moments by Nutella - inspirație pentru deserturi creative și meniuri atractive în cafenele și restaurante, soluții de mic dejun.

Vizitatorii vor putea descoperi în stand un portofoliu diversificat, ce integrează brandurile proprii – Gradena, LaMasă, Yachtis, dar și branduri cu notoritate distribuite de AQUILA în România, Mutti, La Molisana, Hulala, Kikkoman, Tabasco, Nutella și alte mărci internaționale distribuite de asemenea în România.

De asemenea, prin intermediul brandului Mutti vom sponsoriza competiția Pizza Challenge, competiție tradițională în cadrul târgului, care reunește unii dintre cei mai talentați pizzaioli din România. Această implicare reflectă angajamentul companiei de a susține excelența culinară și de a rămâne un partener activ al comunității profesionale HoReCa.

FoodService & Hospitality Expo 2025 este singurul târg B2B care reunește profesioniști din domeniile mâncărurilor, băuturilor, Retail și HoReCa din România și Europa de Sud-Est. La ediția din 2024, AQUILA a fost prezentă cu un stand unde a expus branduri locale și internaționale și a organizat demonstrații culinare, sesiuni de degustare alături de chefi români și internaționali, experiențe de degustare pentru băuturi și deserturi, cu un peste 22.500 vizitatori în cele 3 zile de eveniment, care au apreciat diversitatea și adaptabilitatea portofoliului AQUILA la tendințele actuale din gastronomie.

Next
Next

Rezultate AQUILA în prima jumătate a anului: venituri în creștere cu 18% și extindere în piața din Ungaria